Torsdag..


En ledig dag, en riktigt riktigt ledig dag. Äntligen får jag känna den där efterlängtade känslan. Att vara ledig utan att ha massa måsten att tänka på när det gäller skolan.  Givetvis finns det andra måsten att ta tag i, men såå skönt iaf.  Jag har hållit på att tvätta hela morgonen och nu ska jag pallra mig in till stan för att städa inför visningen av lägenheten som ska vara till veckan. Så, trots att jag inte har tid att ligga ute i solen denna härliga dag så känns livet mycket bra.

"På rosa moln svävar jag omkring, jag tänker stanna här för evigt evigt evigt.." ;)

Har försökt hitta något förråd här i stan att hyra för att stoppa alla mina saker jag inte rymmer, men det verkar svårt. Inget napp hittills. Så, har du ett förråd att hyra ut till mig vore jag ännu lyckligare.. :) Det lööööser sig, jag vet. Men hade lixom varit sköönt att ha sakerna ganska nära. Man vet ju aldrig när man behöver dom. :)

Har pratat med jobbet också och försökt klura. Hoppas det löser sig, så att vi får åka på en skön sommar trip. Det hade varit så himla kul att komma hem till sköna kramfors, familjen, min plutt frida och ett härligt midsommar firande. Det kan bli svårt att få ledigt, men vi håller tummarna.

Nä, nu stan & städa.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback