Lillfredag?


Onsdag brukar man vad jag vet kalla lillördag, så då borde väl tisdag vara lillfredag. Eller?!?!

Vi har iaf lillfredag idag, så d så.. ;)

Jag slutade 13 idag och imorrn är både jag o Danne ledig, vilken lycka! Det händet sååå sällan, så d ska bli mys. Vi har just varit på storheden och stor handlat. Eller, jag är ju tyvärr pank som en kyrkråtta, så... Danne har storhandlat.. ;)
Nya mattor, massor med mat och lite system varor.. :)

Nu ska vi laga en god "fredags" middag, dricka lite vin och ha en mysig kväll.

Livet är så härligt just nu. Kär & galen! ;)

Trivs jätte bra på jobbet gör jag oxå.

Lycka!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men, va kosligt de hørs, betyder mysigt :):) Ær så-å glad att ni trivs o har det!:) Ja har det oxå, på mitt vis. Idag har jag kørt 15 mil, de æ bara toppen. Rally på krokiga vægar upp i bergen,. Men det hær blev mer æn kommentar!:):) Sorry.

Postat av: Josie

I am sooooo HAPPY for you :) Love you !!

2008-07-16 @ 00:17:08
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback