Check!

Igår var vi i gamläggan o flyttstädade. Therese, jag o thereses mor putsade och fejade i två timmar. Fort var det gjort, och det känns sååå himla skönt att det äntligen är gjort. Nu är hela flyttprocessen med allt vad det innebär klar. Kändes jätte skönt att somna och veta att tillome nycklarna är lämnade. Nu finns inget mer som behövs fixas med den saken. Så.. Flyttstädning - Check! :)

Fast... Samtidigt som allt känns så underbart bra, så var det såklart en lite separationsångest när jag tog bort min kära nyckel från knippan... Kombotiden och allt som hör därtill har ju varit underbar den me. Vi har haft galet mycket kul i denna kära lägga. Många fina minnen finns kvar från den tiden. Tuur då för minnen.
Komboliv - Check! :)

Sambolivet är inte dumt d heller. Verkligen inte. Tänk att få bo med den bästa och finaste av alla. Inte dumt alls vill jag lova. Inte konstigt att jag trivs bättre än fisken i vattnet ;)

Idag har jag sovmorron deluxe. Börjar inte förrän 13. Jobbar kväll nu ända till tisdag. Har kännt mig liiiite bitter över detta eftersom att jag blivit så bortskämd med att sluta tidigt. Men det är ju galet skönt att få sova ut oxå, så.. nu gillar jag läget för jag får ju sovmorron heeeela långa helgen.

Nu måste jag lägga på ett litet kol, så att jag hinner me allt jag vill innan jobbet.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vi har haft det galet bra !!! ;)



Puss

2008-07-11 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback