Let´s dance!

Ååå, my friends... Igår var jag på världens roligaste aerobics pass.. Helt crazy var d :)
Hade inte tänkt gå först eftersom att det var en trea. Jag har ju bara varit på tvåor på sista tiden, därför kändes det lite svårt.. Men, men.. Jag tog fram mina psykologi knep o tänkte.. "Vaaad är det värsta som kan hända??".. Vad jag då kom fram till var att.. Det värsta som kan hända är ju att jag är heelt värdelös.. Jahapp.. Och?! Då är det väl bara att gå därifrån då.. Japp, precis.. Så jag tog mig i kragen och parrlae mig dit iaf.. Och TUR var det.. För d var så fruktansvärt roligt.. 3:orna är ju jämt kul, men igår var hela passet Jive inspirerat vilket gjorde det ännu bättre.

Ja, d kan ju inte finnas någon bättre träningform än ett sånt pass.. Man är så slut så man knappt kan stå på benen. Men ändå vill man bara fortsätta för att det är så himla Roligt.. Ja, dans i olika former är livet.!! :)

Nu ska jag packa det sista sen sätta mig på bussen i några timmar innan jag möter min söta syster i övik för en helg med ännu mera dans.

Hoppas ni har det lika bra som mig!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback