Solbrist

Jag lider av ordentlig solbrist.. Jag är så blek så att man nästan kan se igenom mig, usch så hemskt. Konstant trött och slö oxå känns d som.. Man får ju ingen energi när man aldrig får se lite sol.. Fyy. JAja, man ska inte gnälla uti sånna där ilands problem. Det finns ju faktiskt dom som inte har mat på bordet..

Min lilla resa till Övik gick fint och helgen där var mkt mkt bra. Jag investerade i en digital kamera, vilket verkligen var på tiden. Så himla länge som jag har gått o funderat på saken. Men nu är den min! :)



På fredagkväll var vi bara hemma o tog det lugnt. Ja hemma var vi hela kvällen, men lugnt o lugnt vetti tusan om vi tog d. Hahah, guitarhero för hela slanten. Det var ett jävla liv :)

På lördagen var det som sagt var dags för dansmaran. Roligt roligt var det. Inte för att jag själv är något dansproffs, men man kan ju fundera på vad vissa gör där. När man inte ens har koll på dansriktiningen kanske det är dags att gå en kurs innan man tar sig dit.. Haha, ja herregud.. Många goda skratt fick vi oss och ännu fler härligt bra danser som tur var.



På söndag var det.. Kors i taket, men jaa.. Det var faktiskt sol! Så vi tog en skön prommenade i det härliga vädret.
Sen var det dags att sätta sig på bussen för ännu en resa.. Orkaa!! Ja, men det gick faktiskt bra. Bussresan till sundsvall gick helt ok. Sen var det ju X2000 från sundsvall till gävle, så d kändes som en rätt snabb resa trots allt.

Så nu är jag här i Gävle i syster ysters lilla lya. Jätte mysigt, fast klart jag har lite hemlängtan ibland ;)

Vi har hunnit med en dag på stan, ganska många prommenader.. :D och tyvärr mycket pluggande. Ikväll tänkte vi laga tacos *mums*

Carro & Markus har bokat resa till Grekland i början på juni. Ojojjj va sugen man blir. 

           

Jag skulle kunna boka imorrn och jag skämtar inte.. Fy så underbart det hade varit med en skön sol semester i... Gärna två veckor :) Ska vi?! ;) hihi.

Nä, nu måste jag sluta drömma och återgå till mitt skolarbete, sen en prom.

Hoppas ni har d fint där hemma.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback