Då ska vi se...

Ja, nu ska vi se om detta med att skriva en blogg kan vända mitt pissiga humör till det bättre. Ja, värre kan det ju inte bli iaf. Oj, nu låter jag riktigt bitter. Jag veeeeeet att mina små irritationsmoment egentligen inte är något att gnälla över. Men nu är jag på dåligt humör, så låt mig vara d!!

Jag har klivit upp vid 7.30 hela veckan för att få ut mesta möjliga plugg tid av dagarna. Har sagt nej till flera arbetspass för att jag måste plugga för att hinna med allt jag måste. Jag tog på mig tisdag 12-16 och torsdag 16-21.15. Tänkte att.. Det var ju inte så farligt, jag hinner iaf.. Ja, då kan man ju tycka att när jag sagt en, två, TRE gånger att NEJ jag kan itne jobba mer för jag hinner inte med skolan. Då kanske man kan sluta fråga om mer jobb den veckan.. MEn nää, inte d.. Grrr... Jaja, jag får skylla mig själv som inte kan säga nej när tjatet fortsätter.

Så.. Som man bäddar får man ligga.. Nu har jag suttit med skolarbete från 8 imorse o är fortfarande inte klar. Får väl sitta tills jag går till jobbet helt enkelt. Suck suck. Samma sak imorrn.På självaste fredagen o allt. Plugg 8-14, jobb 14-21. Kul!

Och ni som säger att det är slött att plugga på distans, ni kan gärna få byta liv med mig för ett tag.

Jaja, jag klarade iaf juridik tentan i förvaltningsrätt och socialrätt, så det är jag lycklig för.:)

Och VAD händer i helgen då?
Jo mina vänner, om ni inte redan listat ut det så kan jag tala om att... JAg ska jobba.. YEESSS.. Jaja, man får tänka på lönen som man får sen. Förhoppningsvis kanske man kan lyckas spara en slant till nått roligt.

Kanske kikar förbi till Theres på lördag, man vet ju aldrig. Men nån fest blir d inte, d vet jag minsann.. :)

Till veckan ska jag förutom fortsatt pluggande variera min arbetsplats till kommunen och gruppboendet på hertsön. Ska bli kul att vara där några dagar. Vilken skillnad på arbetsplats och arbetsplats. När man går hem ifrån den ena vill man lixom bara bryyyta ihop för all irritation som man samlat på sig under dagen och när man går hem från den andra har man ett leende på läpparna nästan varje gång.

Nä, nu är nog min paus slut. Ska lämna in uppgiften jag kämpat med och börja med nästa..

Förlåt för mitt gnäll, men tack för att jag fick ventilera lite.. ;)

Nu är jag på bättre humör och jag vill till ett soligt land!!!

Vad som fattas nu är en kram kanske två, sen är allt på topp! ;)

Puss puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tråkigt att du känner så.. kanske inte ska säga JA til jobb någe mer då..?? Eller be Willys sluta ringa? =)

2008-02-22 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback