lördag


Då var det lördag helt plötsligt. Fort går det.. :)

Min lediga dag igår var bra. Mycket bra. Jag började med en skön sovmorgon. Efter en morgonprommis med Ville pallrade jag mig in till stan för lite ärenden. Köpte mig ett par nya skor bla, så nu har jag kastat dom gamla trasorna jag gått i alldeles för länge  :)

När jag kom hem satte jag igång en tvättmaskin och sedan kom Annelie förbi och hälsade på en sväng. Vi drack lite kaffe och babblade som vanligt.. :)

Fedagskvällen blev lugn och mysig. Vi drack nått glas gott rött vin, surrade och bara mös. Sen kom några kompisar till Danne förbi och tuur då att jag hade varit huslig och bakat en god somrig hallon och blådärspaj så att dom fick lite fika :)

Nina och Gustav var på ultraljud igår och dom ska få en lite flicka i januari. ojojojj, så roligt. Jag är så glad för deras skull.
Nu är det snart dags för jobb igen, så jag ska sluta denna lördagsblogg här och nu.


Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Nina A

Määäh!! kan man kasta skor???

Postat av: Nina

Hihi vad bra :) Åh vad mysigt med vinkvällar, det var ett tag sen jag kunde vara med på en sån :) prommis nån dag? puss

2008-08-09 @ 19:40:11
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt att läsa att allt verkar bra med dig! Längtar såå tills jag kommer upp till Luleå på besök, Sandra har bara två veckor kvar nu innan bäbisen kommer=)

2008-08-11 @ 21:57:22
URL: http://fridaberggren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback