Efterlängtade torsdag!


Nu är den äntligen här, den efterlängtade torsdagen. När klockan ringde halv sex imorse var jag pigg och glad. Jag var sååå trött igår, somnade tidigt och vakande därför riktigt utvilad. Jag hade ju lovat att hämta Danne i stan på kvällen, men när det plötsligt skulle bli vid två tiden, så kände jag lixom.. Neeeej, jag måste sova. Så han tog en taxi. Tuuur ;)

Dagen på jobbet har gått bra och nu har jag en ledig dag att se fram emot imorrn. Härligt.

Jag har just upptäckt den fantastiska tjusningen med bärbar dator. Man kan ju lixom ha den i knät :). Haha, jaja klart jag har fattat detta tidigare, men jag har tyckt att den stått så bra där på lillbordet att jag aldrig brytt mig om saken. Men nu så sitter jag här i sängen och bloggar för fullt :)

Jag sitter även och väntar på att Danne ska sluta jobbet så att jag får börja med middagen någongång.  Det verkar bli jävulskt sen middag idag. Men, men.. Sånt är livet ibland.

Nä, nu ska jag göra en sallad.

O vet ni vad?!... Det är helt galet hur mycjket jag tycker om min käre sambo. LOVE!! ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

men söt du är plutt! =)

Postat av: Mamsen

Ja blir så GLAD i Hela Mej o høra att du har de Bra o ÆR så-å-å KÆR!!:)Hælsa me dej!

2008-08-08 @ 13:59:31
Postat av: Therese

Kul att du mår kanon ;) Puss love.

2008-08-08 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback