Atjooo.


Sådärja, då var förkylningen på väg.. Vore konstigt om man klarade sig ifrån den när man jobbar med människor som nyser och hostar en i ansiket titt som tätt.. Haha, ja det är ett under att jag klarat mig ända till nu..

Imorrn är jag ledig och ska ta min en välförtjänt sovmorron,  väckar´n har varit ställd på 05.15 alldeles för länge nu. :)

Igår var jag förbi Nina o Gustav. Magen växer på Ninni sakta men säkert.. :) Vi bor ju så nära varandra nu, så nog måste vi kunna ses oftare. För vi haaar ju så trevligt.. :)

Fridis ringde idag, kul! Jag saaaaknar dig min stjärna!

Idag har mammsen packat sin väska i Norge och begett sig mot sverige igen. Hon har trivts mycket bra och kanske hon tillome åker tillbaka senare i höst/vinter. Ja, vi får väl se. 

Lättretad tjej... Mm, det är precis vad jag är och har varit några dagar nu. Jag erkänner, men skyller på PMS... Eller... Skyller var fel ord. Jag menar... Det beror på PMS... ;) Hihi..

Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och läsa lite. 

Vi hörs imorrn!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback