Helg!


Sådär. Nu är tentan inlämnad, det får bära eller brista.. Puh..

Har hunnit vara en sväng på stan. Mia hade lunch precis, så jag hängde me henne på en liten speed shopping.. :) Hon hann minsann me att shoppa en hel del på den korta tiden.. :)

På systemet var jag oxå, så nu slipper jag d imorrn. Skönt.

Men förutom systemet handlade jag inte en pinal ska ni veta. Mycket nöjd tjej! :)

Även telia gick jag in på, men min mobil verkar totalt ha försvunnit ur systemet.. ja, d är ju helt otroligt.
Jaja, han tog mitt nummer o skulle ringa när han fått nån klarhet i det hela..

Nu funderar jag på om jag ska vara riktigt huslig o baka bullar till mitt lilla födelsedagsfika på onsdag.. Hmm, ja vi får se.. Kanske bakar nå annat än bullar, d kändes himla ambitiöst just nu..

Ska kolla om d finns nån tvätttid oxå.

Är grymt sugen på att gå ut o äta nån god mat ikväll.. Meeen, d vore kanske slösigt..

Bla bla blaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback