Effektivitet

Ja, då ska vi se.. Omstart i blogglivet var det ja... Just därför slår jag på stort och klämmer in ett inlägg nummero två för dagen. D ni! ;)

Jag har lyckats fixa mina planer för dagen och klockan är bara fyra. Underbart.

Jag tog med söt Ville och gick in mot stan vid ett tiden. Väl i stan mötte jag upp Anneli och vi tog en god och välbehövilg kaffe på waynes och surrade en del. Vi smög in i några affärer, men ganska duktiga var vi. Ingen shopping. Bra Maria! :)

Vid tre tiden kom villes husse o hämtade honom. Jag stod emot den stora frestelsen att hoppa in i bilen och följa med dom hem. Måååste plugga lite först, SEN kanske... ;)

Har varit förbi på Dn:s fastigheter idag oxå. Iiiiinga lägenheter så långt ögat kan nå, men det är nog bra att man visar sig där lite då o då iaf. Idag kände hon tillome igen mig.. Haha, stammis... Men, men.. jag lever efter talesättet. Trägen vinner, så.. Jag ska fortsätta tjata.. :)

Nu till plugget, så att jag får hitta på nå bättre än att glo i böcker ikväll..

;)

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Men tjenare tjejen vad roligt att höra nått från dig!:) Jo här i Kramfors är allt bara fint! Hur är det med dig då? Vilken fin blogg du har! kram

Postat av: Mallan

Men heej =) Va fin blogg du fått, hon är en pärla hon Kristin. Hoppas allt är bra med dig med =) Kram.

2008-04-21 @ 20:34:30
URL: http://www.mallans1.blogg.se
Postat av: Erica

Tack tack så mycket.. de är helt sjukt underbart! :D

2008-04-22 @ 06:18:27
URL: http://iricha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback