Det närmar sig


Fredag idag, vilket betyder helg!

Det blev en solning igår, sköönt! 
D  var lång kö på suntan, så vi for till bergviken ist. Var längesen jag var där o jag hade lixom glömt att d tar rätt bra. Som tur var solade jag lite kortare tid än jag brukar och det är jag glad för idag. Jag hade lixom en liten lätt tuch av röd hudton imorse när jag vaknade.. Men inte liiiiika stor tuch som du! ;)
Men kräftor är fina dom me.. ;)

Snart är jag klar med hemtentan och när jag har lämnat in den så har jag en leeeedig helg. Underbart!

Imorrn är det väl så att jag det blir en liten fest här hemma för att jag snart fyller år.. Har inte alls kännt mig så himla pepp på d, men.. Nu närmar sig helgen och det känns bättre och bättre. Det kommer bli kul, klart det blir d. Får ju träffa alla brudarna o d är ju inte varje dag.. :) Så kom förbi på lördag du me vettja!!


Jag ringde imorse o hörde mig för om lägenheten som sas vara en tvåa, men som tydligen inte riktigt var d.. Hmm, konstigt.. Jaja, dom skulle ringa upp senare.. Får väl se då. Vore kul att titta på den iaf.


Min dagliga check på lulebos hemsida visade sig idag ha en likadan lägenhet att erbjuda som johanna just flyttat in i. Den är ju jätte fin.. Jag bokade, så vi får se. Fina tvåor på malmudden finns d ju oxå, men dom är ju dyyyra..


Är grymt sugen att köpa mig en ipod.. Ska gå på stan o kika lite när jag är klar med tentan tror jag. På telia ska jag komma ihåg att gå oxå. Undrar verkligen hur det går med min mobil... Grrr

Nä, nu ska jag koka mig litte kaffe och sätta mig o skriva klart tentan.

Schni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback