Bra...


Söndag idag då...

Tänk att söndagarna alltid är lite sådär svår startade när man varit ut.. Men när man väl vaknat till liv sådär lagom till kvällskvisten så är dom ofta väldigt mysiga.

Gårdagen bestod av... Bra musik, bra folk, bra humör, bra humor. bra drinkar, bra shots, bra vin... Ja, den var helt enkelt BRA! :) Tack mina vänner för det!

image218

En bild på het Therese and moi som jag just snodde av Therese. Hoppas hon inte blir så jätte arg nu.. Förlåt isf ;)

Imorse vaknade jag till vid sju tiden o tänkte.. O herreguuud.. :D  Drack några liter vatten och somnade om. Vaknade sendan mycket piggare vid nio tiden.. Konstigt och irriterande att jag aldrig någonsin ska kunna sova ut ordentligt när jag somnar så sent.. Men det är väl bara att gilla läget. Danne kom förbi med ville, så jag, Ville & Mia tog en prom runt gültza i vårvädret. Sen gick vi på mcm o åt en god lucnh. Jätte längesen vi var där, så d var trevligt.

Nu har jag prommat bort till skurholmen för en mysig söndagkväll. Söndagar är bra dagar.


Kommentarer
Postat av: Therese

Innan jag skulle bli arg ;) Puss love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback