Ny dag, ny vecka, nytt...


Måndag igen.. En rätt skön dag trots allt tycker jag.. Lite som en ny start lixom.. :)

Så, idag är det ny vecka o nytt "liv". Nytt liv, haha.. Jaja, men nu ska pluggdisciplinen vara på topp, väckarklockan på åtta varje morgon. Det ska inte vara en sån röra runt om mig, träna ska jag göra mer än nu. Och...

Ja, då har jag gjort det första misstaget redan nu. Att tala om vad jag ska vara så bra på. Liite jobbigt om jag inte håller vad jag sagt nu ;) MEeen, jag känner pressen, så jag lovar att försöka..

Therese ringde just från willys o frågade om jag kunde komma o jobba.. Men jag måste verkligen plugga, så jag sa att hon skulle testa att ringa nån annan. Ett steg på vägen alltså, jag prioriterade just skolan framför jobbet.. Good girl! :)

Jaja, nu ska jag dricka lite kaffe och återgå till böckerna. Ha en braa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback