En ny vän

Fredag idag då.. Japp, men för mig blir det jobb hela helgen, så jag ser fram emot måndag när jag förhoppningsvis kan ta mig en liten sovmorron. 

Nu har juridik kursen startat och det känns bra. Det har varit en vecka med lååånga dagar av föreläsningar om straffrätt, köprätt, assocoationsrätt, familjerätt, fastighetsrätt m.m. Men det har gått bra, riktigt kul har det varit ibland. Intressant om inte annat.. Jaa ni, är det kanske familjerätt som blir det stora innehållet i mitt framtida yrkesval?! Jaa, man vet aldrig.. Kanske.

Ja, nu har jag tagit mig igenom alla föreläsningar, så nu är det bara att kämpa på med pluggandet på egen hand. Men det ska nog gå bra. Vill man så kan man, och jag vill ju.. Så.. inga problem alltså.. :)

"En ny vän".. Jaa, nu har jag accepterat honom som min nye vän oxå. Trost att han är väldigt tung o klumpig är han ändå väldigt intressant bara man lär känna honom. Så.. Jag bifogar en bild på min nye vän klumpen, så vet ni vem jag pratar om. ;)

image169

Ja, är han inte vacker?! :D:D

Haha, nä nu ska jag sluta dampa..

Har varit helt slut hela veckan efter skolan och idag var inget undantag..
Åt lite middag när jag kom hem, städade lite o så.. Men sen var jag däckad i soffan IGEN.. Ojojjj, slööfock.
Men man blir galet trött av att sitta o lyssna hela dagarna.. Inte nåå har jag gjort i veckan förutom skola, någon prom o så.. Joo, förresten... Ninni fyllde ju år i onsdags, så då var vi där o gratta henne. D var mys. 
 
Nu är det så här höstigt mysigt ute, mörkt o lite kallt..
Ska täda lite ljus o sätta mig i soffan me en bok.

Det enda som fattas är en goo kram! ;)



Hoppas ni har d bra!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo men vist är de. Som bra att få skriva av sig ibland, när man har lite lätt damp..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback