En lista.

Ja, då är det väl bäst att jag antar den utmanande listan från Kristin då.. Jag försökte smita från den, meeen.. Det gick inte.. ;)

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Hmm, mm
2. Är du lycklig? absolut!
3. Är du uttråkad? Nej, jag känner lugnet :)
4. Är du ledsen? Inte för tillfället.
5. Är du italienare? Nono.
6. Är du gravid? Nej, inte vad jag vet.
7. Är du full? Oh noo
8. Är du en cooling? Nja, d kan jag inte påstå.
9. Är du från Irland? Nähää
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, dom har aldrig varit heller.

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? Det har jag.. =/
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Aah
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jodå
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Mm
6. Har du haft en hemlig beundrare?Hmm.. Jo faktiskt
7. Är du kär? Njae
8. Vill du gifta dig i framtiden?Det vill jag absolut!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar?Hundar & katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?Få bästa vänner.
5. TV eller Internet?Tv
6. Coca-cola eller Pepsi?Coca-cola!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag.
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej för tusan
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, det har jag säkert.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Daniel
2. Telefonsamtalet du fick? Josefin
3. Personen du va med? Kristin, Nina, Therese.
4. Roligaste grejen som hänt? Haha, hos oss händer det alltid roliga saker:)
5. Personen du sms:ade? Josefin
6. Du va i en bil med? Daniel
7. Gick på bio med? Ojj.. Det var flera år sen med Frida.
8. Va och shoppade med? Josefin
9. Du kysste? Hemligheeet ;)
10. Du skrev till på myspace? Har ingen
11. Du kommenterade? Ninas blogg förra veckan tror jag.
12. Du tillbringade natten med? En plutt
13. Du kramade? Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback