Vinter!

Söndag söndag, härliga söndag..
Nej jag är inte ironisk. Just idag känns söndagen mycket härlig.


Igår tog jag en lugn hemmakväll heelt ensam. Kände mig verkligen jätte tråkig. Eller njaa.. Jag själv tyckte bara det var skönt, men alla andra ser mig väl som en tråkmåns, ensamvarg o allt vad man nu kan komma på.. Men, men... Då får dom göra d. Lite tid helt för sig själv är skönt lite då o då tycker jag. Så jag njöt av min ensamma lördagskväll.. Haha, oj så tragiskt d låter..
Äsch, skit i vad alla andra tycker!


Pigg o glad vaknade jag laddad för träning. Åt lite frukost o la in massa bra  träningsmusik i mobilen o kände mig riktigt peppad för att gå till Helex o springa på bandet till min härliga musik. Så.. Jag hoppade i träningskläderna o pallrade mig dit.. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Dörren var LÅST! ORKA!!

Ja, dom hade alltså inte öppnat än.. Typiskt..
Då var det bara att vända om. Bytte kläder än en gång och tog en lång prom i det soliga vintervädret. Det var inte illa det heller, men är man inställd på att springa o svettas på helex, så blir d inte riktigt samma sak. O nu var jag ju verkligen peppad oxå.. Men, men.. Nu är jag hemma från prommen som trots allt var väldigt skön.

Ska ta en dusch, städa till ilte här i mitt rum.. Sen lite lunch innan jag börjar jobba 15..

Imorrn är jag ledig, iaf från jobb. Så.. SKÖÖÖNA SÖNDAG än en gång! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback