Under my umbrella

Ja nu ska ni få höra.. Kan man bli kär i musik så ÄR jag d.. :) Tre låtar går på repeat här heeela tiden.. Dom ÄR så bra alltså.. Lyssna ni me så förstår ni kanske vad jag menar.. Ja, dom är tok sköna.


Nr1 är: Umbrella (Rihanna & Jay Z)

"When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'm stick it out until the end
Now that it's raining more then ever, know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella "


Nr 2: African Queen (2Face Ibidia)

"just like the sun, lights up the earth, you light up my life
the only one, I've ever seen with a smile so bright
and just yesterday, you came around my way
and changed my whole scenery with your astonishing beauty"

Nr3: Give into me (Takida)

"I'm falling down on you, where are you from?
What else can I do? You're so beautiful, how can I go on?
If I loose it all, would you go down on me?
And I don't even know, the things you want me to see

I'm waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
You're mine, I'm ridin' high like an aeroplane

I wanna give you what you need
But I don't dare to ask
I got no self-esteem
I don't blame my past"


Så, då vet ni vad som gäller i min högtalare för stunden..
 
Förutom att vara kär i musiken så är livet ganska som vanligt hos mig. Var längesen jag bloggade nu igen.. Men orkar inte me nån lång uppdatering just nu. Ring om ni undrar nå vettja ;P

Skolan närmar sig ääntligen sitt slut för terminen. Skönt. Har varit grymt less nu den sista tiden, så d blir skönt me ett uppehåll under sommarn.. 

Svikit willys har jag gjort över sommarn, tro d eller ej. ;) Hihi.. Istället ska jag jobba på ett gruppboende för psykiskt funktionshindrade. Kul kul känns d. Får väl se hur d går. Meen, hoppas på d bästa såklart.

Annars då?! :) Jaa, vet inte vad jag ska säga.. Annars är allt bara bra lixom.

Ikväll surras d om fest.. Hmm, vet inte hur d blir för mig.. Kanske kanske. Ja.. Vi ser ju! ;)

Puss o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback