Sommarfest & myggbett

Jahapp, då var det dags för lite update & bloggning igen då.

Veckan som och helgen som just varit har varit braaaa. Har haft mina introdagar på jobbet färdigt, så nu känner jag mig ganska redo för att börja jobba på måndag. Kommer nog bli en bra sommar. Kul me nått nytt. Känns lite svårt, när jag inte jobbat me nått liknande tidigare, men.. Det ska nog gå bra. Kommer förhoppningsvis lära mig massa nya saker. Kul kul. 

Sötfarmor var här o hälsade på mig i veckan. Något som inte händer ofta, så d var kul.

Sommarväder har vi haft nu den sista tiden oxå. Verkligen jätte skönt har d varit. Massa, sol, skratt, glass, grillning, mys & några drinkar har d blivit. Ska klicka hit lite bilder så får ni se själva :)

         


Helgen var prima ska ni veta! ;)
På fredagen kom min bästaste plutt Frida o hälsade på. D blev en massa surr om allt möjligt. Är såå sällan vi ses, så det fanns massor att uppdatera :) Kul kul. 

Lördagen, var inte dum den heller. En riktig sommarfest på gultza började vi med, sen "svek" vi och tog oss in till stan o terassen. En toppenkväll me massor av bus blev d.. ;)

                    

Nu har jag min lilla "semester" vecka, men vädret sviker tyvärr. Verkar som att solen behöver lite vila.. Men, men.. Skönt att vara ledig ett tag iaf. Imorrn kommer Ninni hem från bulgarien oxå. ojojj, hon pratar om utgång på onsdag.. Hejåhå. Jag som just repat mig från helgen.. Jaja, vi får väl se vad som händer. 

Mina ben är fulla av myggbett. Så menar jag FULLA.. Ojoj, så dom kliar. Men, men... Sånt är livet. Har man kjol en somamrkväll på stranden kan man inte förvänta sig så mkt mer.. :D
Men vet ni.. Det var värt vart enda bett! :)

Nää, nu ska jag sätta in mina nytvättade kläder i garderoben.
Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback