Vårkänslor..

Hihi.. Ja, iag är d nästan så att man får lite vårkänslor idag.
Solen lyser o d är sådär perfekt väder -2, så skönt. Tog en prommis runt sjön imorse, sen hem o frulla lite åsså på stan. Köpte3 buketter tulpaner, så nu har en jätte stor, fin bukett här på köksbordet. Där har vi allt som gör att vårkänslorna kommer så tidigt :) Prommis i skönt o sloigt väder och en fin tulpanbukett på köksbordet. Vad mer kan man begära?! =)

Snart kommer min kära mor & syster o hälsar på mig. Vi ska ha en riktigt mysig familje helg. Ikväll ska jag bjuda på middag hade jag tänkt... Neeej, kom just på att jag glömde köpa vitlöksbröd.. menååå, helskotta.. Jaja.. Middag blir d iaf ikväll annars inget spec tror jag. Imorrn blir d väl stan hela långa dan, sen ska vi på sweet charity musikalen me Nanne Grönvall på kvällen. Ska bli jätte kul..

Jag mor & sis

Så här kul ska vi ha i helgen oxå är d tänkt! :)

Nu ska jag gå o läsa recept o plocka fram mina kock kunskaper ;)

Ha d jätte bra!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback