Onsdag

Imorse vaknade jag 6.48 av ett roligt sms. Grattis Emeli till lilla pojken!
Jag börjar nästan känna mig lite gammal när det föds barn runt omkring mig titt som tätt..

Trors att jag vaknade o var pigg där vid sju tiden, ska ni inte tro att jag tog mig upp. Nej nej.. Vände mig om o somnade skönt en stund till. Klev upp vid nio tiden, åt lite frukost o tog d lugnt. Har gjort aderssändring och flyttat telen o bredbandet och nu håller jag på att tvätta för fullt. 

Var ju på en anställningintervju för jobb som personlig assistet igår, det gick bara bra och vips hade jag ett nytt litet extra jobb. Kul kul! Så nu klockan ett ska jag träffa handledaren o skriva lite papper o så. På fredag träffa tjejen jag ska jobba med och hennes familj. Känns lite nervöst, men spännande. Ska nog gå bra hoppas jag.

Ska titta in till miapia på en kaffe oxå tänkte jag.

Solen lyser så härligt in genom mina fönster, men fyy så skitiga dom äär.. Usch.. Jajaj, inget att göra åt i den här kylan iaf, så.. Ignorera :)

Men nu.. Hämta tvätten!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback