Aj lajk jo ;)

Hoppsansa... Nu var det längesen jag gjorde en update i bloggandet..

Eftersom mitt minne är som en guldfisks så har jag lite svårt att komma ihåg vad jag gjort sen sist.. ;) Meen jag ska babbla på lite iaf.

Förra helgen blev en jobbhelg även den, vilket jag var glad för.. Jag kom på just innan helgen att jag vill åka till solen. Ett infall som inte går att förverkliga utan pengar.. Så.. För alla er som funderade på varför jag var glad för att jobba.. Där har ni svaret.. Jobbar denna helg oxå, så  3 helger av 4 i dec. D är ju toppen..

I skolväg har jag inte varit så duktig i veckan.. Tis-tors var schemalagda. Meen, efter heeelt värdelösa tisdags lektioner tog jag det fantastiskt kloka beslutet att skippa resten av skol veckan som såg likadan ut. Tog en skön ledig onsdag och torsdagen ägnade jag åt ett extra jobb pass på hertsön..

Förutom jobbilo har jag pysslat på med julklappsinköp o varit ganska mycket dagmamma till Ville (dagmatte kanske det kallas) :o)

Igår var det lucia.. Mysigt!
Påväg till jobbet på mörka mysiga luciamorgon luktade det lussebullar låång väg från Holmskonditori.. Liite frestad blev jag när jag gick förbi där kan jag lova.. Men jag nöjde mig med doften... Är nog första luciadagen på flera år utan en endaste lussebulle. Nästan skandal! ;)

På tisdag tar jag mitt pick o pack o åker hem till kära Kramfors.. Förutom att jag kommer sakna "hugsen" som tusan ska det bli såå himla skönt. Har en stor känsla av hemlängtan nu.

Ska ta mig ner till suntan för lite solenergi nu tror jag, en dusch o lite frukost.. Sen vänta på att staden ska öppna sina affärer så att jag kan fixa en klapp som jag skjutit på länge nu.. Chillpastill en stund efter det, sen promma hem me Ville pille innan jag börjar jobba 15.. 

Imorrn har vi julfest på willys. Kul kul! 

Nä, nu är det färdig bloggat för den här gången.

http://www.scrolllock.nl/home.cfm
"Ajjj, lajk jo... Aaj, lajk jo.. Aaaj, lalalalalalalalajk jo!"  :o)

Hug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback