Vad vore livet utan vänner?!

Ojojj, ännu en toppen helg me mina stjärnor blev det. Helt otroligt hur kul vi har d. Ni är BÄST! En ganska dålig kväll på terassen, lite folk osv.. MEN vi lyckas ha galet roligt iaf. Det blir ju som man gör det, så är det ju. O vi gör d jävulskt kul. Med lite isborrar, rätt humör och dom bästa vännerna kan man bara inte ha tråkigt ;)

                  

Japp, så helgen var toppen. Dock inte lika lugn o skötsam som planerat. Men, men.. Sånt är livet..

Igår blev det en slö söndag som vanligt. Jag o jossan åt våran efterlängtade mat på kebabhuset. Sen köpte vi lite karra o gick hem o degade i soffan. Mia kom förbi på kvällskvisten, vi satt o snackade massa strunt o spelade ite kort.. :) Hihi, d var galet mysigt.. Såå sällan vi umgås nuförtiden. Skärpning!

Jaa.. Och idag är det denna fantastiskt underbara dag. Måndag. I LOOOVE IT! YEAH! ;)
Haha, njaa.. Kanske inte riktigt... Men, men.. Bara att bita ihop. Jag jobbar ju kväll, så jag har ju iaf fått en ordentlig sovmorron. Inte illa d inte!

Så, nu ska jag börja traska till jobbet.

Hoppas din dag blir lika bra som min! ;)

Kram o gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback