Upp o ner, ner o upp...

Mm.. Upp o ner, ner o upp..
Det är en väldigt bra beskrivning på hur livet är just nu.
Förvirrande kan är ett annat ord som passar mkt bra..
Jag vet inte själv vad jag håller på med, eller ens vad jag vill OM jag vill.
Ja, det är inte lätt att vara jag ska ni veta.. Det är så mycket.. "jag veeeet inte" i mitt liv just nu... ORKA!!!

Jaja, nog om det..

Idag har jag jobbat mitt sista pass på Rimfrost. Känns ganska skönt, men samtidigt lite tråkigt.. har varit en bra sommar där, NÄSTAN hela tiden.. ;) Ikväll bakade jag en blåbärspaj och bjöd på till kvällsfika, mkt populärt var det kan jag lova.. Japp, så nu har jag förutom lite extrapass på willys lite ledigt innan skolan börjar den 12:e. 

Nu ska ni få höra.. Jag längtar nästan till skolan börjar, d ni! :)
Jaa, d ska bli riktigt kul faktiskt.. Alla böcker är fixade, så nu är jag laddad för en termin med juridik.

En stjärna måste jag nu ge till min bästa Josefin.. TUR DÅ att du bor så nära, så att vi kan hänga gäng när det som mest behövs. Du är en guldklimp! 

Imorrn fyller min bästaste kombo år oxå, så på lördag blir det födelsedags fest. Kul kul! 
GRATTIS till dig gumman!

Imorrn inventering på willys.. Det känns ju mindre kul. Men, men.. Roligt att träffa alla, var rätt längesen..

Saknar Ninni gumman oxå, vi ses så sällan nuförtiden.. Men på lördag, DÅ.. ;)
Hoppas att MiaPia pallrar sig utanför sin lägenhet o kommer me på lördag hon me. För det är på tiden vill jag lova! 

Nä, nu är det dags att hoppa ner i sängen o läsa lite bok!!

Puss o hej och... SKÄRPNING! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback