Påsk

Då var påsken över.. Oj, va fort d går.

Jag har varit hem til Kramfors o hälsat på farmor. Hann träffa papps en liten sväng innan han for till fjällen. Mamma träffade jag oxå en liten stund. Kändes lite konstigt att komma hem utan att bo hos mammsen. Brukar ju alltid ha min "grund" där när jag är hemma. Brukar även stanna minst en vecka när jag väl är hemma, så denna gång var lite ovanlig. Men mysig.

Jag har alltså varit me gull farmor hela helgen. Vi har haft d så mysigt.. Liiite less blir man som vanligt på allt tjat om mat mat mat o mat. Men, men.. D får man ta..

Men vi har faktiskt inte bara ätit, även om d känns så.. :) Nä, vi har varit ute o gått, spelat kort, varit till stugan o grillat o njutit av den sköna solen..

På lördagkväll kom Frida förbi. Då "smet" farmor iväg till en annan liten "tant" o passade på att spela lite kort.. Haha dom äääär så söta..
Vi fick alltså vara helt själva ett tag, d var skönt faktiskt.. Då kunde vi surra o uppdateras riktigt ordentligt.. Jätte kul att träffa min gums. D är ju så sällan tyvärr. Men... "Vänner är ju som stjärnor. Man ser dom inte alltid, men man vet att dom alltid finns där"

Syster yster o Markus har flyttat i helgen.. Jag hann tyvärr inte me nån tripp till dom.. Synd.

Bästa bästa låten nu är: Give into me (ridin high version) - Takida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback