Höst

Jaa, nu är d höst.

Sommarn, semestern o allt d där som vi längtat efter så länge är över...

Men jag är så nöjd iaf. Sommaren har varit helt fantastisk, den bästa på länge tror jag.
Sist jag bloggade skrev jag om hur bra jag haft det hemma i kramfors med alla nära o kära. Men semestern var inte slut med d.

Nej, nej.. Efter att ha varit hemma i lule ett tag packade jag om o for en vecka till Bulgarien med världens bästa Therese. En ospecad resa som blev helt sjukt kul. Vi hamnade i Sunny Beach på ett jätte bra hotell nära till stranden, stan o allt man kan önska sig. Ingen kan fatta hur kul vi hade.





Sol, bad, skratt, damp, tequila, happy hour, glassigt, Jajja, Nejmen!, gänget, hej & välkommen!, tack & hej!, öken, Tea, inte bitter, siesta, salt, fobi, sand all over, god mat, luftslott, drinkar, pluttar, dans, shopping, galet galet....

Jaa, jag kan fortsätta lääänge, men ok.. Jag förstår att d blir tjatigt.

En helt fantastiskt sjukt kul resa hade vi iaf.

Men, nu är vi tillbaka till vardagen igen.

Allt har sin charm och nu är nu o d är inte illa d heller :)

Jag har slutat stampa på kontoret på willys och ist börjat skolan igen.
Social omsorg är vad jag läser och d känns jätte kul. Lite jobbigt nu i början innan man är van o så, men intressant som tusan, så d känns kul iaf. Utb är dock på distans, vilket innebär att SJÄVDISCIPLIN är en mkt viktig del.. Jag har verkligen inte någon bra sådan, men... Ska få tänkte jag.. :)

Nästa helg åker jag nog till Umeå o hälsar på Amanda för en weekend me mina hemma girls, d ska bli toppen.

ÄÄääntligen har jag kommit igång me träningen igen oxå. D var på tiden!

Prommade till skolan imorse. D var då jag insåg att:
-Nu är d verkligen höst. 
Mysigt när d blir mörkt ute, man får tända ljus o dona på hemma lixom :)

Min pluttiga farmor fyller år idag. GRATTIS till dig!!!

Kram o mys! 


Kommentarer
Postat av: Nina

kul att du börjat läsa igen gullunge!!

Postat av: Therese

Ja fatta kul vi hade..
När du har jsukt torr mun och inget vateenn då är det ööööken =)
Tea var en cooling.
Puss babe.

2006-09-07 @ 10:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback