Hello.. HEJ hej säger jag..

Hello, hej!

Hahah Ninni Ninni, du är bara bäst...
Helskotta vilken basket match vi just varit på. Tyvärr blev d förlust för vårat kära Plannja, men.. Roligt hade vi iaf. God middag på cantarellen fick vi ju innan oxå. Å en sovtirra för tusan.. =)
Vi hade d inte lätt, men vi fixade allt tillslut. Hello, hej säger jag..

Ja, ni behöver inte försöka förstå d roliga i d där hello hej bla bla bla, för ni fattar inte iaf.. Men kom me nästa gång vettja, så förstår ni varför vi är så glada!.

Fredag den 13:e är d ju idag, men jag har haft en bra dag iaf. Ingen otur än så länge. Peppar peppar! (böjjer mig bakåt för att ta i träpalln) ;P
Jaja, nu ska jag sluta slamsa.

Helgen ska bli lugn o skötsam. Tenta närmar sig, så jag tänkte försöka plugga lite. Jobbar iofs hela helgen, men imorrn efter jobbet tänkte jag o Fia vara lite duktiga o ta en pluggkväll. Vi får väl se hur d går.

Johanna min gumma är ju hemma nu igen. Verkligen jätte kul!
Dom ska ju ut imorrn såklart partypinglorna, trist att jag ej kan komma me... Men, men d kommer ju fler gånger. Kikar kanske förbi en sväng innan jag går hem.

Nu ska jag dyka ner i min fantastiskt trevliga bok, "Modern teoribildning i socialt arbete"
Låter d inte underbart?!  =))
 
Öh, hello hej åsså rätt mycket klapp klapp K L A P P!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback