Lycklig!

Yees, idag är jag lycklig.. :)

D behövs så lite lixom.

Mina böcker som jag väntat på en månad har kommit idag. ÄNTLIGEN!
Så, nu är det bara att sätta igång me pluggandet. Har varit liiiite stressande att varit utan böcker kan jag lova. Men nu. Tur då för d. ;)

Fick mina kort igår oxå. 300st!! ojojjj vilken pers d var att få in dom i album, men roligt.
Jag har jobbat mkt nu sista veckan o jobbar till helgen oxå.
Det är kul faktiskt nu när d inte är så ofta, åsså tok bra med en extra slant i kassan nu i juletider. :)

På fredag är d basketdags igen KUL!
Annars händer det nog inte så mkt spännande i helgen. Ska ju jobba som sagt. Lilla tiden som blir över måste jag spendera i böckerna tyvärr, så inge party här inte.. Men, men.. Nästa helg är d personalfest, så jag laddar till dess.. :)

Pratade just me mammsen i telen. Hon höll på att laga Makaronpudding, jag blev toook sugen. Har inte ätit d sen jag var liten tror jag.. Måste laga d nån dag.

Men nu måste jag titta till kycklingen i ugnen.

Ha en toppen kväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback