Skön söndag...

Precis, skön söndag..

En sån har jag verkligen haft idag.
Började dagen med att  tvätta o göra en stor städning i mina garderober. D var väl behövligt kan jag lova.. Shit vilken röra. Ojojj, men nu är d ordning o reda ska ni veta. Kom på studiebesök o se hur jag lyckades vettja.. :D
Några fynd gjorde jag oxå.. 21par skor fanns där gömda. Haha 21 par!!!,, ja, herreguuud va skor..  Synd bara att d inte var nå riktigt nya o fräscha.. :))

Efter min städning pallrade jag mig till stepin o tränade. Tok roligt pass var d idag, så.. D var skönt..

Nu har jag just duschat o ska baaara ta d lugnt o lata resten av kvällen..

Helgen i övrigt har oxå varit toppen.

En Jätte lugn o skön fredag.
Bjuden på middag o allt blev jag. Riktigt lyxigt.. =) En jätte bra kväll var d..  Tack tack!

Lördagen var oxå lugn o städad. Var på stan o strosade me Mia hela dan, sen lagade vi tacos, såg "mello". Drack lite vin o babblade som tusan.  

Så.. Jag har varit lugn o skötsam i helgen.. Känns himla skönt faktiakt. nu kanske jag är lite mer laddad för en jobb vecka. Humöret kanske liiite bättre än förra veckan.. För.. Då var d inte bra.. En liten svacka kan man sägan.. haha.. MEn, men.. man kan ju inte alltd vara på topp som sagt var.. ;)

Nä, nu ska jag glo lite i ikea katalogen.

Stort grattis till dig idag my friend!!
Hoppas du har en bra födelsedag!

KRAMAR i lass.. ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Öhhh öhhhh. Yeah

2006-03-17 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback