Ett ljus i mörkret..

Therese!
Du är min pärla. VAD skulle jag göra utan dig på jobbet.. Ingen förstår hur kul vi har d TROTS allt.. Skulle inte palla en vecka utan dig. Du lyser upp min vardag. Inte många som förstår d roliga, men.. Våran humor är ju bäst.. Faaaamiljen?! :D:D:D
Jaa, ojojj.. Det gäller att göra det bästa av alla situationer.. Tur då för d!!

Idag är d vårdagjämningen. (Undrar verkligen hur det stavas.. )
På söndag ställer vi om klockorna till sommartid. FATTA va skööönt. Nu blir d ljusare o snart är d vååår..
Lite sol i sinnet o man blir genast gladare.. :)

"Sol inne Sol ute,
 Sol i hjärta, sol i sinne"
  ;)

Imorrn är jag ledig oxå, inte illa alls..
Har inga speciella planer för min lediga dag..
Blir väl som vanligt. Lite städ, en prom, häng o lite träning..

Var o fikade me Anneli idag efter jobbet. Alltid lika trevligt.
Inte så ofta vi lyckas pricka in dom där fika stunderna, men.. Ibland så..

En KRAM till Johanna vil jag ge.
Du är så go gumman. Allt löser sig alltid till d bästa, men.. Vägen dit kan vara svår o jobbig ibland.

Som vanligt funderar jag på mina planer..
Lärare.. Är det vad jag vill eller?? Vad tror du??
Jaa, man är nog aldrig riktigt säker..

Mys o gos till er!!


Jag o Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback