EQ

Emotional Quotient - Emotionell Inelligens.. 

 " Förmågan att tolka och förstå sina egna känslor. När man kan göra det på ett adekvat sätt kan man också bättre tolka och förstå andra människors känslor."

EQ - Trappan...
Den kan vara en hjälp för dom som vill "öva" upp sin EQ...
Här kan ni hitta den om ni vill.. 
http://www.eq.nu/index.php?SubMenu=1&Page=eqtrappan

Då vet ni d allihopa... ;)

Jag måste säga att.. Folk med låååååg EQ och väldigt liten empatisk förmåga kan göra mig så less.. Man kan väl för tusan ta d lite försiktigt ibland.. Kanske tänka efter före, och tänka på att det finns fler människor i närheten. Man är inte jämt ensam, måste försöka förstååååå!!!!



Hoppas eran dag varit bättre än min...

Ååå, vad jag varit less idag.. Fy tusan.. Tusen saker att göra på jobbet o hela tiden har det kommit saker emellan, så att d tagit sviiiin lång tid att bli klar me allt..
Folk utan respekt, som gapar o skriker tycker vi inte om. Dagens tistel till dom.

Men, men.. Nu är jag hemma iaf. Piggare & gladare än tidigare =)

Har varit o tränat, d var riktigt skönt kan jag tala om..
När man haft en sån dag, är d jätte skönt att träna. Man får lixom svettas ut all irritation. Haha..

Det ahr inte bara varit en pissig dag på jobbet faktiskt. Vi  har ju fixat schemat  oxå. Så, nu har jag äntligen en planerad hemresa. Skööönt.

Nu ska jag ringa min mor, sen slöa framför tvn.

*längtar till helgen* ;)

Puss & Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback