Äntligen...

Man lär av misstagen...

Ja, man gör ju d. Men jag har länge funderat på om det verkligen gäller mig..
Man kan ju börja fundera, när man gång på gång går på samma nit..
Men NU... Nu lovar jag att jag lärt mig.. Ska ALDRIG mer göra om det.

För..
Nu vet jag hur vinnaren ser ut... 




"Trodde du mitt hjärta slog
 sitt sista slag för dig?
 Trodde du jag föll med alla tårar?
 Jag gör dig besviken,
 för jag står här trots allt!
 Med huvet högt och blicken klar,
 så möter jag en helt ny dag...

 Äntligen känns det som om livet börjar om igen.
 Sakta fylls mitt inre utav ljus igen.
 Jag sörjde dina svek.
 Men för dig var allt en lek,
 vår historia är historia...

 ...Äntligen.

 Med hjärtat fullt av ensamhet
 så tystnar varje sång.
 En natt blev till en evighet
 så oändligt lång.
 Men tårar kan sina
 och jag står här trots allt!
 Med huvet högt och blicken klar,
 så möter jag en helt ny dag...

 Nu när jag kan dina spel,
 så vet jag hur vinnaren ser ut.

 Det är jag och inte du!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback