Midsommar..

Den bästa helgen på länge...

Jaa, då var årets midsommar över..
Har verkligen haft jätte roligt..
Grillade o hade trevligt hos mig först, sen for vi vidare på annan fest.
Smög därifrån rätt tidigt o for till stan & Brasseriet..
Hade INTE stora förväntnigar, men.. Shit så kul d var..
Roligt folk o BRAAAA musik. Mia gick tyvärr hem tidigt :(
Men jag o Ninni dansade vidare heeela natten lång.



Vi kom hem vid 4, men tänkte... Nej nej.. D är ju fiiint väder ute. Soligt o fint, så.. Haaaallå.. Man kan ju inte sova nu.. Så vi tog med några grannar o tog en prom ner till norra hamn o satt o dinglade med benen vid vattnet ett tag innan vi gick o sov run 6 tiden... =)

Sen vakande vi tyvärr 8.30 pigga som lärkor..
Åt lite frulle o väntade på att bli körklar.. :)
Sen tog vi toyyan o for till Frevis där  Ninas päron har husvagnen..
Spelade minigolf, grillade o ahde jätte mys.. Vi däckade dock i solstolarna efter maten.. :)

Idag har d varit chill pastill i solen bara..
Tog en prom runt sjön, handlade lite..
Sen har jag suttit här ute o läst o läst.. Nu funderar jag på dinner, men.. Kommer inte på nå bra..
Ska klura lite till..

 Hoppas din helg varit lika bra som min.. ;)

 P & K.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback