Dagens tistel till folk som inte lyssnar..

Jaa.. Dagens/veckans/månadens Tistel..

Nu har jag gått med ögon som rinner konstant i två veckors tid..
Men gå till en läkare tänker du nu..
MEn, jaaa, jag är inte dum. HAR ju gjort d.. Men.. Kom tyvärr "fel" dag eller hur man nu ska se det.. Personen i fråga hade kanske en dålig dag, eller så är hon bara utarbetad o less på sitt job.
Men.. gå hem då!!

Hon lyssnade inte för fem öre på vad jag sa. Frågade samma sak ca fem gånger. OCH gav mig pollen droppar som jag redan testat och sagt att dom inte hjälpte.. KATASTROOOF!!

Men, men.. Efter att ha sagt att jag testat och det inte hjälpt ca tre gånger orkade jag inte mer.. Tänkte.. Ok.. Jag testar IGEN.. Gjorde d o d hjälpte såklart inte.. SÅ.. Ringde tillb.. Jaha.. Tror ni att jag får nån hjälp?! Nej nej.. Nu skickar vi över allt till nån annan, så.. Ok, nu väntar jag en månad till eller??

Helskotta va irri jag blir...

Å nu har jag blivit förkyld oxå till på köpet.. :(

Men, men.. Sånt är livet..
Jag tycker bara synd om folk som bara hör sin egen röst.. Måste vara lite jobbigt i slutändan..

Imorrn MÅSTE jag vara piggare ;)

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback