Tänk efter före!!!




Det händer så ycket konstiga saker..
Tänk om alla människor bara kunde förstå att man ska vara snäll/ Bry sig om varandra.

Vissa borde lära sig att tänka tvärtom.
Dom som ljuger, ljuger, sårar och beter sig allmännt pissigt. Tänk om dom fick smaka på sin egen medicin.. HUR skulle dom då må?
Nä, inte så himla bra tror jag.. Det skulle bli.. Ett  "Jäävla liv"

Fast, jag tror iofs att dom som beter sig såhär, dom mår inte så bra i nuläget heller. Det måste ju vara nått som inte står rätt till.

Jag står för vad jag tycker/tänker o säger. Kan man inte göra d, så tycker jag att det är man borde stanna upp ett tag. Tänk efter före! Kanske INTE ska göra saker man inte stå för, eller??

Jaja, alla är ju olika här i världen..

MEN... Ingen ska behöva ta så mkt skit som endel ger ifrån sig...

*Tänk på alla runt om dig!
*Va snäll!
*Tänk efter före!


Nog om detta...





Idag jobbar jag kväll, det betyder sovmorgon..  Helt underbart kan jag lova att d känns.

Fick höra en glad nyhet på jobbet igår. Kram o Grattis till dig!

Lagade mat så att brandvarnarn gick igång gjorde jag igår oxå. haha.. ojojojjj.. Man ska inte städa, tvätta, OCH prata i telen samtidigt som man lagar mat.. Jag lovar.. :)

Men, men.. Efter allt kaos blev det iaf en riktigt god middag. Matlåda har jag ju idag o allt. Inte alls dumt juh.. :)

På kvällskvisten tog vi en skvaller fika på roasters. Jag Nina & Kristin. Vi babblade o skrattade som tusan.
Jätte mysigt var d.

"Han har en låda på magen, yeah!" :D

♥ I lööv you my friends ♥
 

Nää, nu måste jag fixa lite innan jag går till jobbet.

Ha en jätte bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback