Mysig ledig dag

Gomorron gomorron!!!

Nu är jag på jobbet igen efter en jätte skön ledig dag igår..
 
Jaja, förlåt att jag slöar lite, men.. Vi ska lägga schema hela dagen idag, så... Nu har jag just konstaterat att jag fååår me gott samvete skriva lite här på arbetstid.. Innan vi sätter igång ;)

Jaa, jag var ju då ledig igår som sagt var.

Vakande runt 9 pigg o glá. Städade till o donade lite på morgon kvisten, sen hoppade jag in i duschen och försökte fräscha till mig lite. Men ,men.. Hopplöst fall..

Japp, sen gick jag in till stan o hokkade upp Mia, Linda & Cissi som satt på mat & prat o hängde..
Vi satt där o babblade ett tag, sen tog vi en runda på stan. Shoppade lite o bara va.  Tok skönt.

Innan vi gick hem hann jag o Mia me en fika på mcm oxå..
Sen, var d dags för Mia att gå till jobbet, så jag prommade hem.

Gick förbi hos Linda sen o hälsade på, d var längesen. Men kul.

Japp, sen gick jag hem. Tänkte att.. Jahapp, d var den lediga dan, tråkigt att tiden går så fort..  

Åsså, vips plingade d på dörren.
O där står min söta granne Emelie o skiner som en sol. Hon ääär så pluttig. Jämt glad tror jag tamme tusanatt hon är oxå.Hon kom in ett tag, vi svamlade på, sen trippade vi iväg till oleárys.. Så.. Min lediga dag var ju inte alls slut.. "Tur då"  

Dagen igår var alltså alldeles jätte jätte bra.

Tack alla som fixade den.

I helgen är d klackarna i taket... Pite weedenden ska bjudas igen, så.. Nu laddas d för lule weekend.. ;)

Förresten..
I dag ska jag...
Tell the boss about my plans..
SKÖNT ska d blir.. 

Nää, nu ska jag fortsätta mitt arb.

Hoppas din dag blir lika bra som min ;)

Kram o gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback