Mitt lilla fejs & jag!

Gomorron gomorron!

"Japp. Mitt lilla fejs & jag"  Vi är på jobbet o fixar o donar nu. Jag o Mitt lilla fejs alltså.
Mmm, jag var sååå himla trött imorse när väckar klockan ringde 05.45 *gäsp*. D var en pärs att kliva upp ur d varma sköna täcket. Men, men.. Hade inget val, så.. 06.15 tvingade jag mig upp. Försökte piggna till, men.. Eftersom d brukar ta ett bra ta för mig, så hann jag inte. =)
Borstade mina tänder och försööökte att fräscha till mig någotsånär. Men, just idag ville/orkade jag inte sminka mig lika mkt som vanligt. Kletade på lite mascara på ögonfransarna, men sen var d nog.
6.35 prommade jag iväg till jobbet. En sköööön morgon prom.. ;)
Så kommer jag till jobbet och vaaad är d första, andra och tredje man får höra?! Joo...
* Hej!, men gu Maria va trött du ser ut idag.
* Hej! Vad du var olika dig idag.
* Gomorron, är du vaken?!
Haha.. Jaa d är sant. Precis så var d. Lite komiskt faktiskt.. Men, men.. Man kan ju inte alltid vara på topp.
Snart har även jag piggnat till, så d så!

Och förresten, för dig som tänker.. Hmm, hon kan inte ha mkt att göra på jobbet när hon har tid att sitta är och häcka.. Du kan ju bara vara tyst. Verkar ju inte ha så mkt till liv själv när du just jnu sitter här o glor :P;)
JOoo, jag har saker att göra på jobbet, rätt många. Bäst jag lägger på ett kol nu. 

Du vet väl att..

Idag är en bra dag
Första dagen på resten av ditt liv!

 
Hoppas din dag blir lika bra som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback