Gala...


Ååå, hittade tre stycken söta kort på min dörrmatta idag när jag kom hem från jobbet.
Roligt med lite överraskningar såhär ibland. Tack tack!

En ny vecka nu igen. Shit vad tiden går fort.
Har varit i Pite helga helgen o haft d jätte jätte bra. D var tok roligt verkligen.
Det blev en lugn o skön fredag, me tacos o tv. Vi sommnade rätt tidigt. Så.. På lördag var vi pigga o glada för shopping o lite bus... :)

Vi strosade på stan. Fikade o slösade pengar hela dagen. Nice som tusan var d. MEN... två minuter från att missa systemet.. Höll på att bli katastroooof. Men som tuuur var löste det sig..  Va?! Stänger dom TVÅÅÅ... NEeeeej!!! Spriiing!!!. :D:D:D
Vi hann.. :D

Sen prommade vi hem. Solade, färgade hår o umgicks. Åt goood mat o vilade lite..
Sen, började våran gala kväll..
GALA deluxe.. ;)

Tugummi är bra till lite av varje.. :D

O du..
Tulpanen i min väska, var kom den ifrån?! :D
Iiiingen aning..

Tack vännen för en jätte bra helg..



Allahjärtans dag är det juh idag oxå..

KRAAAMAR till alla goingar från mig!

Therese o jaa..


Kommentarer
Postat av: Therese

tänk om jag hade missat systemet.. katastrof.

2006-03-09 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback