Sommar o soool!

Då var d semester!

Helt fantastiskt underbart härligt.

Yes, d är precis så d känns..

Har varit hemma i kramfors i två veckor o haft d jätte bra. Solat, badat o träffat nära o kära. Så mys har d varit.
Var hos mammsen först en vecka



Här är hon mor =) Hänger tvätt som tusan..

På lördag for jag o Therese till Barsta på lite partaj me grabbsen.



Här får ni lite bildbevis på hur d var. :))
Dans på borden o galet galet..

Den kungliga tvådagars i thereses stuga o årets bästa kräftskiva missade jag tyvärr, men..
Tur att ni uppdaterade mig från festkommiteén per tele ;)

Hos morfar var vi oxå några dagar. Mysigt d oxå. Lite lantliv lixom.. Aldrig fel.



Små söta kattungar hade han fått just innan vi kom, västa små pluttarna.
Vi grillade, solade, läste böcker o bara latade. D är semester d.
Morfar visar stolt mig runt varje gång jag kommer. Små bodar har han överallt o varje gång man kommer har han byggt nån ny liten uppfinning.. haha.. Ja han är så söt så.
Sedan den perfektionistiskt staplade veden får man inte missa. Även den blir man visad ordentligt varje gång.. Tror tamme tusan han använder mät sticka för att d ska bli rätt.. Haha..

Stugan o pappsen får man ju såklart inte missa när man är hemma på semester.
Sol, bad, båt, grillning, fiske, bok o lata dagar blev d där oxå.



Ja, d var fint väder hela tiden.
TUR, annars hade jag nog fått lappsjuka  :)
Finns ju inte mkt att göra om vädret är piss lixom.

Gullfarmor var på resa till danmark hon.. Thihi.. hon reser o far mer än mig o är 78 år. Ojojj.. Men jag han träffa henne lite iaf. Brun o fräsch plutt var hon som vanligt.

Systeryster har jag ju oxå träffat såklart, men tyvärr inte så mkt som önskat.. Men ,men.. MAn kan inte få allt här i världen..
Men d grämer mig att jag förlorade minigolfen ;)

En tjejmiddag hans med hos Frida oxå. Jag, Frida, Amanda & Therese var d som åt o drack av Fridas goda mat. Stackarn hade kämpat så svettn lacka! O)

Jaa, d var min hemma vistelse..
Nu är jag tillb här i storstan igen. Ganska skönt d me.
Saknar ju allt här när man är borta oxå.

Men nu packar jag om för på torsdag smäller d!
Då åker jag o Therese till Bulgarien. Ska bli toppen!

Tack o hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback