I H P B...



Inventering - Jaa, i fredags var d dags igen för den underbara inventeringen..  Så, inget mer spännande hände.. Jobbade, hela dagen o kvällen. Kom hem efter 24.30 nångång.. Då var d bums i säng för att försöka somna, vilket inte var d lättaste. Tog lååång tid för mig att somna och när jag väl lyckades, så vaknade jag av att mina grannar tydligen var sugen att ha lite efterfest, så.. Yes.. Typ 04.00  sätter partyt igång.. Ojojjj va jag var irri.. Jaa, somnade väl tillslut. För 06.30 vaknade jag av väckarklockan o ville INTE kliva upp.. men, men.. Hade ju inget val.. För på lördag var det dags för Högskoleprovet...

Högskoleprovet - Precis, d var min lördag det.. D gick rätt bra. Skönt att ha det gjort.. Tredje gången var det nu. Bättre o bättre resultat för varje gång sägs det ju att man ska få.. Jaa, d stämmer faktiskt.. SÅ.. Om jag fortsätter ett par år till så kanske jag får ett hyffsat resultat.. haha, nää så illa är d inte.. Jag klarar mig nog rätt bra.. Var sviiiin trött när jag kom hem vid 17 tiden.. Vilade ett tag, sen var d dags för party..


49479-5
Haha.. Här är vi. Sivan, Jag, Therese & Ninni.. Vet ii tusan vad jag spanar på.. Nått spännande verkar det vara där på sidan.. :)

Party  - Yes, efter lite vila, mat o en dusch var jag fit for fight igen.. =) Fixade mig i lugn o ro o trippade iväg till Josefin o hämtade Nina åsså traskade vi till Linnéa på lite födelsedgas fest.. D var riktigt kul faktiskt.. Sen blev d Cleo, d var inte riktigt lika kul.. Konstigt folk ute, så.. D blev en rätt tidig kväll.. Men, trots d kände jag mig riktigt trlött o sliten imorse när jag vaknade.. ojojjj.. Men, men.. D kostar att ligga på topp.. :) 

Basket - Mm... Har varit o sett planja nyss... Vinst blev d såklart..  ;)

Då har ni blivit lite uppdaterade igen.. Det händer inte så mkt spännande just nu. Men. Jag är rätt nöjd iaf lixom.. =)

Nu ska jag slappa framför tvn tror jag.. Om jag kan få nån ro i kroppen. Känner mig lite rastlös. Kanske tar en prom först..

Jaja, d blir nog jätte bra..

Måndag imorrn.. En tidig vecka IGEN.. 05.30 mån-fre ställer vi väckarklockan på..  Blääää.. men, men.. På fredag slutar jag tolv, sen är jag ledig hela helgen, SKÖööÖÖnt..
Har inga spec planer för veckan vad jag vet.. En "date" me Hanna & en me Anneli ska jag klämma in.. O lite träning förståss, men.. Annars är jag FRiiiiii..... =)

Så.. Vi ser fram emot fredagen alltså.. ;)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

tur att du är så bra.. =) puss och kram

2006-04-02 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback