El bloggo de la Maria...

Tjipp tjipp!!

Då var det söndag igen. Det går himlarns fort när man har roligt. :)

Veckan har varit alldeles som vanligt. Har jobbat, jobbat, jobbat o jobbat. Åsså tränat lite oxå. Annars är det väl inget speciellt som hänt. Jo, för tusan. Emeli har ju bott hos mig.. Hon har gjort praktik på sunderbyn, så.. Då bodde hon här hos mig. Vi har haft d så trevligt så.. Virrat på en heldel, lagat lite mat o surrat som tusan.. I fredags hade hon köpt sushi den lilla galningen.. Jag hade aldrig ätit d, så.. Jag var liiite skeptisk o typ nervös över hur d skulle gå... Men.. Jag överlevde måltiden, men.. Inte mer än så.. haha.. Kul att testa, men.. Nej.. Det var itne min grej.. 



I fredags tog jag det bara lugnt.. Var emelies privata sminkös, städade o tvättade o bara var.. D var himla skönt.

Sov tok länge på lördag, blev helt chockad när jag vaknade 10.30 helt hemskt var d.. Fyy.. Tycker inte om att sova bort dagen på detta viset.. Men, men.. Man behöver väl d ibland..
När jag väl vaknat till liv. Pallrade jag mig till Mat & Prat för en fika me Nina. Sen blev det en lite shopping runda oxå såklart.. Att man aldrig kan gå på stan utan att slösa massa pengar.. *grr*
Träffade Terese & Cammi oxå.. Det soliga härliga vädret gjorde att d började rycka lite smått i partynerverna soom vanligt.. Så.. På kvällskvisten kom dom hit till mig o vi hade GARN kul.. Var så längesen jag träffade dom, så.. D var riktigt kul..

En galen kväll blev d minsann...
Plingade på hos grannen för att låna en kam.. Haha.. ojojjj.. Men d gick alldeles utmärkt.. Dom skrattade lite åt oss. Men.. D bjuder vi på.. Sen var det dags för lite tupering.. Camilla fixade min fantastiska volym..

 
Tupering ala Cammi.. =) Haha.. Jaa, vi borstade dock ner det sedan så.. ni behöver inte vara oroliga att jag gick ut så där..

Sen tångade terese lite chips sådär efter att ha lagat ett halsband som pajade.. Terese utan H.. Viktigt!! ;)
Jaa, vi hade kul iaf... D är väl d som är huvudsaken.. sen kan man ju diskutera om vi är riktigt 100, men.. D gör vi inte nu.. Pallen Terese.. Den lägger jag i hallen.. hoppas d är ok.. ;)
Ja, efter mkt om o men, så tog vi oss till cleo.. Inte alls mkt folk, men.. D blev bättre o bättre.. I slutändan var det en jätte lyckad kväll..
Tack för den pluttisar


En ny vecka imorrn alltså... Den blir nog bra tror jag.. På Onsdag sticker jag o min andra Therese till Stockholmilo på lite vår shopping. Therese MED H alltså.. .=)
På torsdag ska vi på nån kurs genom jobbet. Sen flyger jag till övik o hälsar på syster yster.. Är där till lördag tror jag.. Sen hem till Mammsen i Kramfors.. D ska bli såååå skönt att få lite semester..
Så... Nu blir det inget bloggande på ett tag.

Nu ringer syster.. Ska babbla me henne.. Men..
Ha d så bra i vårvädret..

P & K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback