35481681...

Jobb, jobb, jobb, jobb..

Jaa.. Jobb, jobb.. Så känns d nu.. Jag ser siffror när jag blundar. Drömmer om Upplupna / Förutbetalda kostnader, aktivitetbidrag m.m... .Bläää för inventering d säger jag bara.. Men på fredag blir allt bättre.. Då är sista mailet skickat. Jag får gå hem kl 12.00 och det är HEELG!! Kan d bli bättre?!

Mina planer var ju att denna helg skulle bli luuugn.. Men.. Redan på måndag sägs det att jag tydligen ska med ut på lördag och after work på fredag även.. Ojojjj.. Huur ska jag lyckas hålla mig hemma?? Det blir inte lätt.. Fast.. Varför sitta inne o uggla när man kan vara ut o busa, träffa folk, umgås o ha kul?! Ja, preciis VARFÖR??

Nää, man är ju bara ung en gång som vi brukar säga. Det är ju bara helg en gång i veckan, bara lön en gång i månaden o.s.v.. Jaa, alltid finns det nån anledning.. =)

Vi får väl se vad som händer tillslut.. Ni kanske hittar mig här hemma i soffan trots allt..

Nu ska jag se basket..
Ska Plannja ta guld ivkväll?? Mmm, kanske.. Vi håller tummarna.. ;)

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback